(Odijk) 030-6561223, (Zeist) 030-7519054,

DE PLEK VOOR SERVICE EN VAKMANSCHAP... AL MEER DAN 120 JAAR!

Bikes&Care
beschikt over een moderne werkplaats, waarin wij alle mogelijke reparaties aan uw fiets kunnen uitvoeren.

Daarmee geldt zeker ook voor onze werkplaats de slogan “meer dan alleen fietsen…”

Al onze monteurs zijn uitgebreid getraind en gediplomeerd om uw fiets rijklaar te maken, te onderhouden en storingen te verhelpen.
Wij zijn op E-Bike gebied, o.a. gespecialiseerd in: Bosch, Yamaha, Impulse, Innergy, E-motion, Panasonic en Shimano Steps systemen.

U kunt terecht voor alle mogelijke reparaties en uitgebreide onderhoudsbeurt.

Zelf bepalen wanneer wij uw fiets repareren...
Bij ons staat u als klant centraal, daarom kunt u uw reparatie zelf online inplannen.
U geeft aan wat er aan uw fiets moet gebeuren en kiest zelf een geschikte datum.
Gebruik daarvoor onze online reparatieplanner, klik HIER.

          

Gratis haal & brengservice...
En heeft u geen mogelijkheid de fiets zelf te komen brengen en woont u in de omgeving van Odijk?
Geen probleem, wij halen de fiets kosteloos bij u op en brengen deze na reparatie weer bij u thuis terug. 
Binnenkort kunnen wij u ook in Zeist deze service bieden. 


Panne? Met Bikes&Care snel weer op weg...
Voor kleine reparaties hebben wij ook de “snel service”.
Wij vragen u onder genot van een kop koffie even te wachten, totdat uw fiets weer klaar staat, zodat u snel weer verder kan.

Goed onderhoud van uw fiets is heel belangrijk.
Het optimaliseert het rijgedrag, zorgt voor een langere levensduur en is bepalend in de toekenning van garantie vanuit de fabrikanten.
Daarom biedt Bikes&Care u 3 verschillende soorten servicepakketten om goed onderhoud in het eerste jaar na aankoop te waarborgen.

Service pakketten

Bij aankoop van een nieuwe fiets kunt u kiezen uit een Zilver of een Gouden servicepakket. 
Bij een Zilveren servicepakket heeft u recht op 2 servicebeurten. 

De 1ste binnen 3 maanden, de 2de binnen 12 maanden na aankoop. 
De fiets krijgt een gehele servicebeurt, wordt schoongemaakt en in de wax gezet. 
In het geval van een elektrisch model wordt ook de nieuwste software ingeladen.

De kosten bedragen € 85,00 voor een normale fiets en € 125,00 voor een elektrisch model.

Gebruikt u de fiets dagelijks, kiest u dan voor een Gouden servicepakket.
U heeft dan recht op 3 servicebeurten. De 1ste binnen 3 maanden, de 2de binnen 6 maanden en de laatste binnen 12 maanden na aankoop. 
De fiets krijgt een gehele servicebeurt, wordt schoongemaakt en in de wax gezet. 
In het geval van een elektrisch model wordt ook de nieuwste software ingeladen.

De kosten bedragen € 135,00 voor een normale fiets en € 195,00 voor een elektrisch model.

Uiteraard kunt u ook zonder pakket altijd bij ons terecht voor een servicebeurt. 
Maar door een van de bovenstaande pakketten bij aankoop aan te schaffen, ontvangt u een extra korting op onze standaard prijs.

Maar ook daarna is het tijdig en regelmatig onderhouden van uw fiets van groot belang.
Door het laten uitvoeren van een servicebeurt bent u gegarandeerd van meer fietsplezier en behoudt u de fabrieksgarantie op uw fiets.
Bewaar de onderhoudshistorie van uw fiets altijd goed in de garantieperiode.
Bij elke fiets, geleverd door Bikes&Care, vindt u ook een lijst met tips en zaken waar u op moet letten om zo optimaal mogelijk van uw fiets te kunnen blijven genieten na aflevering.

In onze winkels vindt u ook diverse onderhoudsmiddelen en gereedschappen, waarmee u zelf eenvoudig onderhoud kunt uitvoeren.

 
Adres vestigingen; Odijk en Zeist
klik hier